Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2012

My card challenge winner and faves!!!

 Αυτή η υπέροχη, πολύχρωμη, φωτεινή καρτούλα που σου φτιάχνει τη διάθεση και την έφτιαξε η Rania K είναι η νικήτρια της πρόκλησής μου στο μηνιαίο event του Get Creative για τον Οκτώβρη του 2012!!!
Μπράβο Ράνια μου για την πολύ όμορφη δημιουργία και τις πανεμορφες άλλες συμμετοχές σου !!!

Φυσικά ήταν αρκετές οι κάρτες που μου κέντρισαν το ενδιαφέρον και πραγματικά με δυσκόλεψαν στο να διαλέξω την καλύτερη!
 Έτσι, θα πω απλά, ένα μεγαλο μπράβο στις







Γωγώ 
 για τις εξαιρετικές και τόσο εμπνευστικές κάρτες που δημιούργησαν!!!
Thank you so much girls for participating my challenge!!! It was so difficult to choose among all those beautiful creations!

Επίσης ενα μεγάλο ευχαριστώ σε όλες τις κοπέλες που συμμετείχαν στην πρόκλησή μου και γενικά στις προκλήσεις του Get Creative!!!
Μας τιμά ιδιαίτερα το ενδιαφέρον και οι συμμετοχές σας!!!!

Μείνετε συντονισμένες γιατι το Get Creative επιφυλλάσει άλλη μια εκπληξούλα σήμερα!!!!
Πολλά  fiλιά και καλημέρα!!!!

4 σχόλια:

Melitini είπε...

Ευχαριστούμε πολύ για την έμπνευση!
Καλή συνέχεια!

Lefki είπε...

Ελίνα σ'ευχαριστώ πολύ! Με κάνεις πολύ χαρούμενη!!! Πραγματικά οι συμμετοχές ήταν όλες υπέροχες και είμαι σίγουρη ότι δυσκολεύτηκες πολύ να ξεχωρίσεις τη νικήτρια. Καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου και στην έμπνευση που μας δίνεις.

Maria Tsil είπε...

Μπράβο στα κορίτσια.Φαντάζομαι πόσο θα δυσκολευτήκατε.Φοβερές συμμετοχές!

Rania K. είπε...

Άφού μετά απο μέρες έχω πάλι σύνδεση, και στην προσπάθεια μου να κάνω ανάρτηση ξαναπέρασα απο δω...και είδα πως δεν έχω αφήσει σχόλιο ! Σε ευχαριστώ και πάλι πάρα πολυ για την επιλογή...και είμαι σίουρη οτι δυσκολεύτηκες ιδιαίτερα με τόσο όμορφες συμμετοχες! φιλακια!!