Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2012

Rebetiko


Καλησπέρα! 
Η σημερινή σύνθεση, είναι από τις λίγες φορές που, δεν αφορά  άτομα γνωστά κι αγαπημένα μου αλλά έχει να κάνει με την αγαπημένη μου μουσική και μια τραγουδίστρια του ρεμπέτικου τη Ροζα Εσκενάζυ... Όσοι γνωρίζουν έστω και κάποια βασικά στοιχεία για το ρεμπέτικο σίγουρα θα την έχουν ακουστά. Δε θα αναλύσω το λόγο που έχω αδυναμία σε αυτο το είδος μουσικής γιατί θα βαρεθείτε να διαβάζετε...! Οι ρεμπετόφιλοι όμως καταλαβαίνουν πολύ καλά!
Θα λάβω μέρος στην πρόκληση του Bird is the word της 9ης Οκτωβρίου με τη λέξη "music" αλλά και στο C'est magnifique μιας και χρησιμοποίησα το  πολύ όμορφο σκετς του Οκτωβρίου!


     

Ελπίζω να σας αρέσει!!
Καλό βραδυ με ενα τραγούδι της Ρόζας για να πάρετε μια ιδέα...


13 σχόλια:

Aliki είπε...

Τρελαίνομαι για τις συνθέσεις που δεν έχουν σαν θέμα τις οικογένειες μας!
Η συγκεκριμένη μπήκε στις αγαπημένες μου! πολλά πολλά like!
καλή επιτυχία Ελίνα!

Athanasia είπε...

Πολύ όμορφο! Συμφωνώ και εγώ για την φωτογραφία - μου αρέσει πολύ που έβαλες κάτι διαφορετικό. Καλή επιτυχία!

Unknown είπε...

Αγαπημένη μουσική το ρεμπέτικο! Το είχα παρουσιάσει μια φορά σε μία τάξη στην Ισπανία και είχαν πάθει!

Φοβερή και η σύνθεση (όπως πάντα), πολύ ωραία ιδέα. Καλή επιτυχία!

Valerie S είπε...

Hi Elina! Your layout is absolutely stunning. I love everything about it. Thanks so much for participating in our sketch challenge at C'est Magnifique Kits!

Melenia Agapides είπε...

Ελίνα μου, οι ρομαντικές συνθέσεις σου είναι το κάτι άλλο, μου αρέσουν παρα πολύ, επειδή έχουν αρμονία και γλυκύτητα!!! Παρα παρα παρα πολύ όμορφη σελίδα, καλή επιτυχία στην πρόκληση!!

Rania K. είπε...

Φανταστική! Love Rebrtiko too...you know it! Πολύ έξυπνη ιδέα! Καλή επιτυχία και από μένα!

alexandra polyzou είπε...

καταπληκτική η σύνθεση σου Ελίνα και το θέμα ΠΡΩΤΟ!!!!!!κι εγώ όταν διορίστηκα στην Αρτα πρώτη χρονιά, όλο σε ρεμπετάδικα τρέχαμε με συναδέλφους και λάτρεψα το είδος!!!
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ (αν και θεωρώ οτι είναι εξασφαλισμένη!!!)φιλιά!!!

Elisabeth Sarkis είπε...

Uauu, stunning page,thanks again for joining in at BITW!

Maria Tsil είπε...

Καλά Ελίνα έχεις τρομερή έμπνευση τελευταία!Φανταστική!Εντυπωσιακή πραγματικά!Καλή επιτυχία!

Lizzyc είπε...

Hello, This is a very beautiful layout, I love the doileys and all the flowers.. and thank you for joining in at BITW!

Irini είπε...

Elina gorgoeus layout love the details and I too am a huge fan of rembetika or greek blues hahaha.....
thank you so much for playing along with us at Bird Is The Word!!
hugz
irini

Dianne H είπε...

Gorgeous layout. Love the vintage look and wonderful take on the sketch.

just another day είπε...

Beautiful page love the texture masking - Thanks for playing along at BITW