Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2011

Get Creative - December 1st challenge!

To Get Creative γι αυτό το μήνα σας προκαλεί να φτιάξετε μια σύνθεση χρησιμποιώντας τα χαρτια και τις κορδέλες με τα οποία θα τυλίξετε και θα στολίσετε τα χριστουγεννιάτικα δώρα που θα κάνετε στους αγαπημένους σας!!!

Your challenge is:

to make a layout with the wrapping paper or ribbon 
that you will be using to decorate your presents this year.....


Στη σύνθεσή μου χρησιμοποίησα χαρτί περιτυλίγματος κραφτ και επίσης ένα tag από αυτά που θα έχουν τα δωράκια που θα κάνω! Το χαρτι το σφράγισα, το μελάνωσα και το τύλιξα σαν πάπυρο...
Όλα τα στολίδια και η αγαπημένη  γραμματοσειρα που χρησιμοποίησα, εκτός από την λευκή δαντελα και τις κορδελες, είναι από το Believe Kit από το Enjoy Scrapping!
Οι σφραγιδούλες με τις χιονονιφάδες είναι από τη sfragidomania!
Έχετε μέχρι τις 28 Δεκέμβρίου να ανεβάσετε τις δημιουργίες σας στο Get Creative και να κερδίσετε ένα δωρο από την
Unity Stamp
Περισσότερες λεπτομέρειες και πολλή έμπνευση από την σχεδιαστική ομάδα και την Guest designer Έφη Σταματέλλη, στο  μπλογκ του Get Creative!

11 σχόλια:

EFI είπε...

Καλημέρα Ελίνα και καλό μας μήνα! Υπέροχη η σύνθεση σου, μου άρεσε από την πρώτη στιγμή που την είδα! Αξιοποίησες τέλεια το κιτ κι εύχομαι τα κορίτσια να εμπνευστούν από τις δημιουργίες σου, γιατί έχει πολύ όμορφα χαρτιά και κάρτες, ό,τι πρέπει για τις χριστουγεννιάτικες δημιουργίες! Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια : ) φιλάκια

Irini είπε...

I love your layouts every day more and more....just love your style!!
and the kit also looks fabulous!!
hugz
irini

Nadia Cannizzo είπε...

I LOVE this ELina. SO gorgeous. Great challenge too! Bye and take care.

Unknown είπε...

Πραγματικά πανέμορφη σύνθεση, μου άρεσε πολύ η ιδέα του πάπυρου!

Christina V. είπε...

Ελίνα μου είναι πολύ πολύ όμορφη σύνθεση! Και η φωτογραφία μου αρέσι πολύ και έδεσε τέλεια με τα υπόλοιπα στοιχεία της σύνθεσης! Οι κορδελίτσες-φιογκάκια υπέροχες και το tag πολύ όμορφο! Επίσης μου αρέσει πολύ που έκοψες τον Αη-Βασίλη με το έλκηθρο. Να περνάτε όμορφα και καλό μας μήνα!

Ελένη είπε...

καταπληκτική η σύνθεσή σου Ελίνα! Και η ιδέα σου με το χαρτί περιτυλίγματος πολύ καλή. Έψαχνα αρκετή ώρα να δω τη χρησιμοποίησες μέχρι να διαβάσω την ανάρτησή σου.

Eleni Gratsia είπε...

Καλημέρα Ελίνα και καλό μήνα ... τι υπέροχη σύνθεση, με τα πονηρά τους χαμόγελα πιο πολύ naughty μου κάνουν παρά nice! ;)

Sofia (sofia_chry) είπε...

Φοβερή σύνθεση Ελίνα μου!!!!Τέλεια χαρτιά...Θα συμφωνήσω με τη Νατάσα, πολύ ωραία ιδέα ο πάπυρος...

Unknown είπε...

Πω πω είναι ΤΕΛΕΙΑ η σύνθεσή σου Ελίνα! Μου άρεσε ιδιαίτερα ο πάπυρος και η φωτογραφία που διάλεξες ταιριάζει γάντι!
:-)

Dolly Daydreams είπε...

Elina hi,what a fantastic layout and the boys look so cute ! As always your work has so much detail and prepared with so much love.

Marie

eudokia είπε...

πολυ ομορφη σελιδα!μου αρεσουν πολυ τα διακοσμητικα σου!!αλλα η φωτο...ολα τα λεφτα!